måndag 2 februari 2009

Den 2a Februari

Godmorgon.
Idag är jag ledig, hade planerat in en lång härlig sovmorgon. Men vad händer jo jag vaknar när D åker till jobbet å hela huset är ISKALLT. Så då blev jag klar vaken istället och fick ta på mig en massa kläder för att få upp värmen. Så nu sitter jag här och bråkar med braskaminen som inte vill ge eld åt den inte så torra veden :/
Men lite värme ska här allt bli innan D kommer hem från jobbet med rejäl ved.
Idag ska jag storstäda hela huset då vi har grejjat i köket hela förra veckan så det är bygg rester lite här och var. Men D har gjort det så himla fint här.

Tänkte att jag och vovven ska åka ner till stranden idag och gå en lång promenad och ta en massa bilder.
Känns som det var evighetersen jag var ute med kameran.

NU när jag fått en ny blogg ska jag försöka att blogga oftare om vad som händer i mitt liv.
Just nu känns det som dagarna springer iväg, men ändå inte.
Men magen växer iallafall, det om något märks. Snart är det verkligen dags att handla nya kläder.

Nej nu ska jag ta tag i städningen här hemma så det blir gjort. Så kanske man får tid över till lite roligare saker i eftermiddag.
/ M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar