tisdag 7 juli 2009

Livets mening!

Ja vilken omtumlande helg det har varit. För att sammafatta det kort så är hon värd allt smärta och lidande jag fick utstå under många timmar i fredes. Nästan allt som kan krångla krånglade och vi slutade på en bädd med massa grönklädda män och kvinnor. Men allt gick vägen och vi alla mår bra!

Och våra liv har fått en helt ny mening.. Nu är vi en hel familj och det känns så himla underbart.

Att man kan börja älska någon så fort man bara hörde hennes skrik för första gången..
En otorlig känsla.
Lilla Nathalie har förändrat våra liv...till något mycket bättre. Och jag är lyckligare än någonsin. Dennis och Nathalie ni är mitt allt !!!!!


7 kommentarer:

  1. Måste vara en underbar känsla att bli föräldrar. Stort GRATTIS till er båda! Lycka till med söta Nathalie! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga grattis igen, så söt hon är! Lycka till! Kram.

    SvaraRadera
  3. Är så glad för er skull! Grattis än en gång!

    SvaraRadera
  4. Ja, det måste vara meningen med livet. Total familjelycka. Grattis än en gång till ert lilla underverk!

    SvaraRadera
  5. Aww gumman vad rörd jag blir! jag är så glad för eran skull! Stor kram från lilla mig

    SvaraRadera
  6. Grattis till underverket!! En härlig upplevelse att få ett sådant liv i familjen och lyckan är som sagt total! Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis tjejen till er lilla tös! Hoppas att ni alla mår bra och har det mysigt tillsammans! Hoppas vi kan ses någon dag nu i sommar ! Hade varit trevligt!
    Kram Therese

    SvaraRadera