torsdag 20 augusti 2009

Kass!

Jepps är kass på att uppdatera.. men känner att jag inte vill lägga lika mycket tid vid datorn. Är så mycket annat som ska göras. Livet som mamma rullar på med en liten tjej som är hur snäll som helst. Dennis har börjat jobba igen så nu är det verkligen vardag igen.

Har även kommit igång med en massa motion.. ska ner några kilon hade jag tänkt.. dock väger jag mindre nu än när jag blev gravid så jag ska inte klaga på det.


Ikväll ska jag göra något som var evighetersen...Jag ska iväg och rida.. å det ska bli så himla skoj. Dock räknar jag med att jag inte kommer kunna röra mig i morgon ;)





1 kommentar:

  1. Hej
    Vad roligt att du tittade in hos mig. Din blogg var inte så pjåkig den heller. Och en liten bebis har du nyligen fått oxå. Stort grattis!! vad heter hon?? Verkligen super söt!
    Tröjan hittade jag på Ellos.se :)
    Ha det så bra
    kram frida

    SvaraRadera