fredag 21 augusti 2009

Lillhönan!


Var på 2 månaders koll på BVC med lilltjejen igår.. Hon är inte så liten längre. NU är hon 58 cm lång och väger 4880 gr. Tycker hon växer sååå snabbt..
Gäller verkligen att njuta av varje dag. Rätt som det är så kommer hon och säger att hon ska flytta hemifrån ;)

Idag är det fredag och jag får besök av min jobbar kompis Lisbeth. Ska bli mysigt.

Sen när dennis kommer hem så blir det några lass till tippen sen är det dags att lägga gräs på baksidan. Så är iaf en del av trädgården klar.. SKÖNT!
I helgen blir det trädgårds jobb. Men ska även försöka åka ut å hälsa på min underbara syster med familj.

2 kommentarer:

  1. Hon växer så det knakar hihi Hoppas på att jag kan komma och hälsa på denna veckan så jag får träffa lilltjejen :) Kram

    SvaraRadera
  2. Oj! Här har man missat massa inlägg minsann :) Vad söt hon är er lilla prinsessa. Och lycka till med muren, det ser ut som mycket jobb. Men det blir ju motion på det också *haha* Kram!

    SvaraRadera