lördag 21 februari 2009

Lördag!

Ja i dag är det lördag igen, fattar inte riktigt vart dagarna tar vägen. Dennis är på jobbet men kommer nog hem snart. Själv börjar jag jobba vid 15 tiden.
Sitter och kikar runt på massa olika mamma kläder, kan inte bestämma mig vilka jag ska beställa. Men det börjar bli panik med byxor ska jag erkänna.
Magen växer i en ruskig takt. =) Har städat lite här hemma nyss och ska väl snart göra mig i ordning för en promenad i snön =)
Tycker det är mysigt med snö så länge den får ligga och inte bli massa blask.

3 kommentarer:

  1. Hej hej, passar på att lämna en kommentar, har surfat hit via Jessicas blogg.. Är också Halmstad-bo =)

    SvaraRadera
  2. Puss och Grattis vännen...la dig i mina favosar på min blogg hihihi, Hoppas vi syns snart! Du är den som kämpar! Ta hand om dig:) Kram Steffe

    SvaraRadera