torsdag 19 februari 2009

Vi kör 100 frågor!
Snodde denna av http://www.jasas.se

01. Fullständigt namn? MyMolin
02. Exakt ålder? 24 års snart 25
03. Vart bor du? I vårt hus - Eldsberga- Halmstad - Halland.
04. Bor tillsammans med? Dennis & Kimi
05. Husdjur? Jepps vår älskade golden Kimi
06. Färg på ditt hus? Grått tegel och svart trä!
07. När är du född? Den 12:e april år 1984.
08. Klass? Ingen klass nu.
09. Vilket år tar du studenten? Jag tog studenten år 2003.
10. Något jobb? Utbildad Kock
11. När gick du upp i morse? 08:30 Piip
12. När ska du sova? När jag blir trött =)
13. Duschat idag? Nej men jag har badat, det är bättre =)
14. Kramat någon idag? Ja, jag har kramat Ingvill när jag var hos henne.
15. Pussat någon idag? Ja det har jag Dennis innan han gick till jobbet
16. Vad har du ätit idag? Japp, såklart! Både frukost & lunch.
17. Dagens klädsel? Jeans och piké tröja
18. Dagens smink?Mascara och eyeliner
19. Dagens sötnos? Dennis
20. Dagens roligaste? Att det kommit snö
21. Har du många vänner? Ja det har jag.
22. Hur många har du kysst? Ingen aning
23. Vem kramade du senast? Ingvill
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Ja som skrivet Ingvill
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen.. vad jag vet iaf!
27. Har du pojk-/flickvän? Nej jag har en fästman!
28. Vem pratade du med i telefon senast? Hm, mamma!
29. Vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Ingen aning. Raderat.

FAVORIT

31. Film? Den gröna milen
32. Låt? Många
33. Mat? Grillat
34. Dryck? Cider
35. Färg? Svart och vitt
37. Stad? Halmstad.
38. Land? Sverige.
39. Ämne i skolan? Hemkunskap
40. Strul? Dennis! Fast det var början på något underbart

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Dennis
42. Personen du kysste?Dennis
43. Gången du spydde? Det var nån vecka sen...
44. Gången du grät? Ingen aning, kommer inte ihåg.
45. Pizzan du åt? Bella
46. Gången du var i Göteborg? Med jobbet i december.
47. Gången du var i Stockholm? Några år sen.
48. Gången du var full? Var nog nån gång i sommras
49. Gången du var hög? Hög på kärlek är jag varje dag.
50. Personen som såg dig gråta? Dennis

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa.
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel.
55. Singel eller upptagen? Upptagen.
56. Film eller bio? Film har ju nästan en bio hemma
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Lunarstorm
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Inget av det
60. Har du svart hår eller blondt? Jag har brunt
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa!
62. Choklad eller lakrits? C H O K L A D Så klart
63. Göteborg eller Stockholm? Det kvittar
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt!
68. Älska eller älskas? Både &.
69. Leva eller dö? Leva!

ANTAL

70. Personer du älskar? Oj, orkar inte skriva ner alla här!
71. Personer du hatar? Hatar är ett för starkt ord.
72. Pojk-/flickvänner du haft? 3 styck.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1 styck.
74. Glassar du ätit på en dag? Många är ett glass monster
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga alls.
76. Gånger du haft minnesluckor? Några stycken.
77. Gånger du varit hög? Har aldrig varit hög, förutom på kärlek!
78. Personer du saknar just nu? Några gamla vänner
79. Gånger ditt hjärta brustit? En gång.

VEM

80. Vill du kyssa nu? Dennis, men han är på jobbet
81. Ska du träffa imorgon? Imorn ska jag jobbar så mina jobbar kompisar och Dennis
82. Sjöng du senast för? Ingen aning
83. Hade du senast en msn-konversation med?Jimmy
84. Spelade du tvspel med senast? Dennis
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Dennis
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen alls!
87. Förtjänar att dö? Ingen
88. Är söt? Många
89. Vill du sova bredvid inatt? Dennis så klart

VAD

90. Gör dig glad? Mina nära & kära.
91. Gör dig ledsen? olika saker
92. Vill du helst göra nu? Känna vårt underverk sparka i magen
93. Önskar du att du slapp göra?Ingen aning
94. Vill du ha nu? Nästa helg så att jag är ledig
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En underbar dag
96. Längtar du till? Tills vårt underverk ser dagsljuset.
97. Tycker du om dina betyg? Jadå, det gör jag.
98. Ångrar du i ditt liv? Nej, ingenting.
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag träffat Dennis och att jag bär på vårt barn och att vi har ett underbart hus.
100. Hur mycket är klockan? 17:19

1 kommentar: