onsdag 18 februari 2009

Sakta men ändå inte

Just nu känns det som att tiden går hur sakta som helst. Men det gör den ändå inte.
Vi är redan inne i vecka 23 och har gått mer än halva tiden. Och jag mår bättre än på väldigt länge. Jobbet flyter på och jag vill verkligen jobba så länge jag bara mår bra och har ork.
Nu är det snart dags att börja göra iordning barnrummet. Dock vet vi inte alls hur vi vill ha det.
Känns som att tiden fram till midsommar kommer flyga fram ändå med allt vi har att göra här hemma.
Sen kommer ju min 25-års dag, vet inte alls hur jag vill göra på den. Om jag vill vara hemma eller bara åka iväg. Vi får se hur det blir. Men någon stor fest blir det inte.
Nu är det dags att fixa en massa här hemma innan jobbet väntar.
I morgon är jag ledig, ska först in på banken med några papper sen blir det en foto runda med kamerorna och Ingvill.. det var längesen vi var ute och fotade nu. Får hoppas det e nice väder så det kan bli några fina bilder.


1 kommentar:

  1. visst är det jobbigt när tiden rullar på men det ändå känns som att varje minut tar en timme? allt man ska göra åsså vips e tiden försvunnen..!

    SvaraRadera