måndag 9 mars 2009

Måndag!

Ja nu har en intensiv jobb helg gått över.. Är ledig idag och tar det ganska så lugnt.
Ska snart ut på en lång promenad i solen så man får lite motion och frisk luft.
I helgen har vi även haft mina föräldrar å min syster med familj på besök. Blir lika glad varje gång dom kommer.
Fick en hushållsassisten av mamma och pappa... underbart.. nu ska det bakas ännu mer.

Nu har jag lovat mig själv och min kropp att från och med i morgon ska jag cykla till jobbet när jag jobbar dag. Jag tror det kommer lindra min ryggvärk så att jag kan jobba så länge som möjligt. För inte mår man bättre att sitta hemma och uggla!
Är glad att jag har ett så härligt jobb att komma till.. klart att man då vill jobba så länge som möjligt.

Just nu ser jag fram emot påskveckan.. har semester en veckan då.. Då ska vi renovera , fixa massa baby saker, ha ett gäng vänner här och fira min 25 års dag och även tillbringa nårra dagar på lynga lax.

Just nu går tiden så sjukt fort så jag vet inte hur vi ska hinna med allt innan vårt lilla underverk kommer till världen! Som vi längtar...
Det kommer nog vara den sommaren som innebär vår livs största förändring... Förra sommaren fick vi vårt hus... Nu kommer det en ny familje medlem som vi redan älskar så oerhört mycket. Och man bara hoppas att den har det bra i min mage!

Nej dags att ge sig ut å grejja lite i trädgården. Sen blir det promenad med Kimi.. kanske blir att vi åker och vålgästar Marie, Ander och lilla Ebba ikväll och tittar på deras renovering. Vi får se vad som händer..

/ M

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild på dig och grabben. Längtar till västkusten...

    SvaraRadera