söndag 22 mars 2009

Äntligen!









Nu är den äntligen beställd, tog ett bra tag och några diskussioner innan vi väl bestämde oss.. Men till sist blev det den bästaste av dom bästa! Kommer bli perfekt för alla våra lång promenader som vi går på. Sen ett stort plus är att den väger knappt någonting och grymt märke med =) Kvalitet ska det vara.




Själv mår jag väldigt bra just nu, dock har jag enorm värk i ryggslutet då och då. Men det är bara att bita ihop för vi får ju något underbart för det. Och D är ett otroligt bra stöd, bättre sambo kan man inte ha.




Igår var vi ute och klöv ved, så nu har vi värme hela vintern =) Underbart.


I morgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka framför oss. Ska även åka och kolla på färg och tapeter till dom två sista rummen som vi inte har gjort något vid sen vi flyttade in så dom blir klara.

Sen ser jag framemot påskafton, fira mig lite med massa goa vänner. Det kommer bli en underbar kväll..









4 kommentarer:

  1. Eldar ni med ved, va mysigt:D Snygg barnvagn ni fått tag i också! Hoppas allt går fint hela vägen med liten :) Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Är det den gröna vagnen ni ska ha är den asball!:) Superfräck!
    Du har en jättefin blogg My:) Att jag inte fått se den innan, haha. Ha en fortsatt härlig dag i solen, kram!!!

    SvaraRadera
  3. åh, den gröna vagnen är ju skitsnygg !

    SvaraRadera
  4. Fin vagn:-)
    Har du slutat blogga?

    SvaraRadera