söndag 29 mars 2009

Söndag!

Ja nu var det söndag igen.. Ska lägga mig strax är helt slut efter en hel intensiv dag. Men nu börjar vi får det fint här hemma.
Målningen kommer nog börjas på nästa helg. Ser framemot onsdagen så himla mycket, det blir en shopping dag med svärmor. Ska köpa dom första barnsakerna. Oj vad jag har längtat. Men nu börjar det verkligen närma sig. Man längtar bara mer och mer för varje dag som går.
Idag var vi även hemma hos Anders, Marie och Ebba och var ute och gick en runda med dom. Som lill tjejen växer .. Kommer bli en underbar sommar med många kvällar tillsammans med dom. Underbart med folk som man har så mycket gemensamt med.
Det blir en fullspäckad vecka igen,
Men efter det så är det en hel veckas semester. Å då ska det renoveras å grejjas här så att barnrummet och gästrummet blir klart.


Ni är många som läser men ni är väldigt dåliga på att kommentera, vissa av er som bara snokar in för att vara nyfikna kan väl ger er tillkänna, annars blir det lösenord på bloggen! Vissa är bara inne för att snoka.. å dom gilllar vi ... inte...

3 kommentarer:

  1. De där anonyma läsarna kommer man nog aldrig ifrån..

    Jag ska försöka att bättra mig, men är du själv inte dålig på att kommentera med?
    ;-P

    Saya
    lillararasara.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jag snokar jämt! Men det är dålig uppdatering tycker jag ;) Håller med om att det är mycket roligare om man får kommentarer så man vet om det är någon som läser överhuvudtaget. KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är inne ganska ofta och läser din blogg, men är sämre på att kommentera, har dock gjort det tidigare.

    Åhh vad roligt att köpa barn leksaker, ja nu närmar det sig..

    Kram Marie

    SvaraRadera