söndag 5 april 2009

Dåligt på att

Uppdatera.Ja jag vet, just nu känns det som att det inte finns tid till att sitta vid datorn.
Här hemma grejjas det för fullt. Och vårt mål är att det mesta ska vara klart innan påskafton då vi ska ha ett litet 25 års kalas för mig.
I går var det en hemma fixar dag, massa buskar började att röjjas bort och rabatterna blev väldigt fina. Och Dennis och hans pappa började bygga på vårt bedskjul. Å det kommer bli tokigt bra. Kvällen avslutades på altanen med grillning med vänner å familj.
Började även prata om min födelsedag som säkert kommer bli en underbar dag. Troligtvis med hotellövernattning.
Jobbar i morgon med sen har jag en veckas semester från jobbet, oj vad det ska grejjas här hemma då.
Känns så skönt när man börja se en liten ände på allt.
Hade en underbar dag och kväll igår som avslutades med solfrossa =)
Härligt med årest första solbränna! OCh tänk ... jag är ledig hela sommaren, så det blir många soltimmar i år när vårt lilla/e underverk väl har kommit. När den sover å jag ska vila, intar jag min solstol på baksidan =)

3 kommentarer:

  1. ååh vad härligt att vara ledig hela sommaren. Fast någon semester blir det nog inte med tanke på barnet, men ändå underbart att kunna vara hemma och utomhus. Kram

    SvaraRadera
  2. Massa skoj hos dig hela tiden ju :) Avundsjuk ja blir :P haha.. Hoppas du får en trevlig helg :) Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej My! Tack så mycket:) Vi får byta nummer nästa gång vi ses! Ha en toppenkväll. GLAD PÅSK!!! kram

    SvaraRadera