lördag 11 april 2009

25 år!

Jepps i morron fyller man 25 =) Och inte tänker jag tillbringa den dagen hemma iaf.. Då bär det av på äventyr med min underbara sambo..

Men ikväll inväntas en trevlig kväll med¨några vänner. Solen skiner å grillen är förberedd, och ölen är kyld för grabbarna =)

Skriver mer om min födelsedag när jag är hemma igen och lagt in bilderna på datorn. För fotas ska det... Å snart väntar även en foto kurs som jag fick i förtidig present av D! *Överlycklig*
Å Grattis ANNA som fyller år idag!!! http://annyme.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!
    Hoppas att din 25 årsdag blev underbar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då får man säga grattis i efterskott nu då :) Hoppas påsken har varit trevlig! Kram.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hade de riktigt trevligt på din födelsedag=)

    SvaraRadera