fredag 24 april 2009

Tidern rinner iväg...


Ja dagarna går så sjukt snabbt så man hinner knappt inte med. Hade en underbar födelsedag uppe i göteborg. På morgon när vi skulle åka ringde anders och marie som var här kvällen innan och frågade om dom fick hänga med.. Och det klart dom fick..

Så det blev en mys dag där uppe som avslutades med en härlig hotell övernattning.

Ja under de senaste veckorna har det hänt massa roliga saker, barnrummet börjar ta form. Dock lite kvar men det är det lilla. Dennis har näst intill byggt klart vedskjult och ett gäng buskar i trädgården har hamnat på tippen.

Börjar mer och mer inse vad som kommer att ske om ca 8 veckor. Man längtar som bara den samtidigt som man börjar bli lite spänd. Men dock trodde jag aldrig att man kunde må så här bra när man är gravid. Visst börjar jag få en mage, men är inte i närheten av den storleken jag trodde jag skulle ha vid denna tiden. Fast å andra sidan hade jag fått ha hur stor mage som helst, bara det lilla livet i magen mår bra.



2 kommentarer:

  1. Jo, nog rinner tiden iväg alltid... Även fast man inte tycker att man göra så mycket, "det vanliga bara", liksom.. Men det är ju nått det också.. Tycker det är underbart att vi har så fint väder iaf :)

    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Skönt att du inte mår så dåligt som du gjorde i början!! Det är gott att vara nätt som gravid :)

    SvaraRadera