torsdag 4 juni 2009

Inga ursäkter..

Finns inga ursäkter för att inte blogga nu. Jag jobbade mitt sista pass på ett tag i lördes. Kändes väldigt skumt att tömma sitt skåp mm.
Så nu är man hemma och lever nästan ett lyxliv. Just nu kan man iaf kalla mig hemma fru =)
Känns fortfarande så himla overkligt att jag om några dagar.. ja det är bara några få dagara kvar tills jag blir mamma..
Jag är väldigt lugn och inte så nervös faktiskt. Det är värre med min underbara sambo. Han förstår inte hur jag kan vara så himla lugn.
Men jag tror att det är tackvare honom och han stöd och kärlek som jag är så lugn.
På tal om honom så fyller han år nästa vecka och vi firar snart tre årig förlovning. Snacka om att tiden rinner iväg när man är lycklig.
Nu har jag nyss varit inne i stan och klippt mig, vem vet när man har tid för det nästa gång... det känns som man inte kommer sätta sig själv i focus på ett bra tag.

Ska strax dra igång och städa lite här hemma tänkte jag.


4 kommentarer:

  1. Åhh låter som en lycklig saga ;)
    Jag kommer på tisdag och blir med i en liten del av sagan haha kram

    SvaraRadera
  2. Gissa rätt på min blogg och få en länk :P

    SvaraRadera
  3. Haha, jag har också bestämt mig för att klippa mig innan det är dags för bebisen att titta ut.

    SvaraRadera
  4. Åååå vad roligt gumman att det börjar närma sig!! håller alla tummar jag kan att det skall gå bra. Dennis lär nog bli hysterisk 20 ggr om innan det är över men det gör förhoppningsvis dig ännu lugnare :D
    Stor kram på dig!!

    SvaraRadera