onsdag 10 juni 2009

Dennis dag!

Jepps idag fyller min kära sambo 26 år =). Så idag fick han paketer och frukost på sängen.
I går var jag ute hos min bror å la ihop en smörgåstårta som han ska ha idag så fick fint åka ut dit idag och garnera den. Får hoppas att dom gillar den. Älskar att vara ute hos dom på gården, tänka så många minnen man har där...Är så glad att jag fått växa upp på den gården å med den familjen..




Nu sitter jag här och har precis förberett en del för kvällen. Det blir grillning trots vädret. Hade du handlat hem å förberett för det så.



Just nu åskar det som tusan ute och Kimi ligger fint på mina fötter...tur det för jag fryser om dom =) Han gillar inte alls åska.. Inte jag heller iofs men inte så mycket att göra än att vänta på att det ska gå över.





Skriver kanske mer sen...


Kram M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar